top of page

TEA? Sugar? Milk?

אם חשבתם שוודקה היא המשקה הכי רוסי אז טעיתם. תה הוא ללא ספק המשקה הלאומי! בתור אחת שגדלה בבית רוסי, תה מתיון היה מוקצה מחמת מיאוס. היה קומקום מיוחד לתמצית תה שהוכנה מעלי תה טריים, ואליה היו מוסיפים מים רותחים וסוכר עפ הצורך. עד היום בבית הורי זה הנוהל. מודה שהתפקרתי ואני שותה היום בעיקר חליטות של צמחים מהגינה, אבל בהחלט מחזיקה גם חבילת תיונים של ויסוצקי, למורת רוחם של אבותי הסובייטים.

מכל הסיבות הנ"ל, מעולם לא הבנתי את הצורך בצלוחית מיוחדת לתיון. נשמע לי תמיד מיותר כמו מחבת בצורת לב, מחדד לגזר ושאר גאג'טים למטבח שלא יוצאים לעולם מהמגירה. על אף כל זאת שמחתי לראות 3 תחתיות תיון מתוקות שהוצעו למסירה באחת מקבוצות הקח/תן בהן אני חברה. חיכיתי בסבלנות לראות האם מישהו שזקוק בדחיפות לצלוחית תיון יחטוף אותן, אבל השעות נקפו והצלוחיות נותרו ללא דורש. אספתי אותן אלי ובמקום לטמון אותן במגירת מטבח, החלטתי לערוך מסיבת תה!

אספתי אריזות תיונים מקסימות שחברתי נוהגת לשמור לי, כפתורים ישנים, חלקי צעצועים ישנים ועוד אוצרות מחמרי הגלם בסטודיו, והענקתי ל3 התחתיות חיים חדשים. מיחזור זו לגמרי כוס התה שלי, אז פעם הבאה, זירקו את התיון לפח (האורגני) והמעיטו בגאג'טס מיותרים.

כך הן הגיעו אלי. אחת קצת סדוקה אבל ממש שווה-מהולנד עם איורים בכחול דלפט מהמם, ושתיים מתוקות Made in China.



כל מסיבת תה צריכה כובען מטורף! הכובען שלי מפריטים שונים- פקק בירה, חרוז טועה, פלאג אוזניות, שארית קולב כפית של קינדר דלי'ס ועוד. ברקע, החלק הפנימי של אריזת תיוני Pukka המצטיינת בעיצוב מרהיב גם מבחוץ.


גברת עדינה ופרחונית! תסרוקת מסלסלת רשת של אבוקדו, חרוזים וכפתורים, וברקע שוב מככבת אריזת תיונים של Pukka!


קצת טאץ' ישראלי... גם תה ויסוצקי הוותיק והטוב מצטרף לחגיגה :)

מסיבת תה מושלמת! עכשיו 3 התחתיות מחפשות בית חדש שישמח בהן.

31 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page